Cu ocazia aniversării a 20 de ani, RFI România îşi instalează redacţia într-un nou sediu şi îşi extinde prezenţa pe noi suporturi de difuzare.
Astfel, RFI România îşi modernizează site-ul internet, creează un nou site mobil şi dezvoltă aplicaţii pentru smartphones care permit ascultarea tuturor programelor.
Potrivit lui Genevieve Goëtzinger, Director General Delegat al RFI, radioul din zilele noastre trebuie sa se bazeze foarte mult pe interactivitate. „În 20 de ani de experienţă, RFI România s-a impus ca un reper al jurnalismului de calitate, care descifrează evenimenteleă şi le pune într-o perspectivă europeană şi internaţională. Suntem un radio profesionist, ataşat faţă de jurnalismul serios, care oferă informaţiile şi analiza necesare pentru a înţelege ce se întâmplă în lume şi pentru a putea lua decizii. Continuăm să ne dezvoltăm, concentrându-ne pe serviciile multimedia care vizează categorii de public specializat, cu o mobilitate crescută", mai spune aceasta.
Noul site RFI pune accentul atât pe actualitatea internaţională, cât şi pe cea românească. Formatul se integrează în cel al site-urilor grupului AEF (Audiovisuel Extérieur de la France), din care fac parte RFI şi France 24 (www.rfi. fr şi www.france24.fr). „Prin intermediul suporturilor multimedia, ştirile şi analizele RFI România sunt accesibile pentru toţi cei care doresc să fie la curent şi să înţeleagă ce este important în actualitate. Aplicaţia MobiclipTM şi noul website ne permit să ne lărgim audienţa dincolo de limitele undelor hertziene. Emisiunile pot fi urmărite în orice moment al zilei şi din orice colţ al lumii", a declarat Cornel Ion, Director RFI România.
Cornel Ion a mai adăugat ca dintre cei 32.000 de vizitatori lunari ai site-ului, circa 25% provin de pe reteaua de socializare Facebook.
RFI România, post de radio bilingv în română şi franceză, filială a RF