Jurnalistii agentiei de stiri Reuters au realizat un material despre ritmul extrem de scazut si costurile inalte ale construirii de drumuri in Romania, vorbind si despre ministrul Transporturilor, Anca Boagiu - "ministrul recuperarii timpului trecut".
Jurnalistii americani vorbesc despre marile probleme ale constructiei de infrastructura in Romania, de la faptul ca drumurile costa de opt ori mai mult decat la vecini, ca a accesat doar 47 de milioane de euro din cele 4,6 miliarde in fonduri europene, sau ca are doar jumatate din kilometri de autostrazi ai Ungariei, o tara de doua ori mai mica, in materialul din Reuters.
Infrastructura din Romania e descrisa concludent intr-un pasaj in care se vorbeste despre faptul ca, in multe din regiunile tarii lipseste canalizarea sau apa curenta.
In schimb, Anca Boagiu e descrisa drept ministrul care incearca sa recupereze intarzierile pe care le are Romania la acest capitol.
"Cand m-am intors la minister am gasit proiecte neatinse de cand le-am lasat acolo, in urma cu zece ani", a spus ea pentru Reuters. "Acestea erau proiecte care aveau studii si finantare, care ar fi putut fi realizate, dar n-au fost, din cauza ignorantei si neglijentei.
Tot Boagiu vorbeste despre faptul ca exista o "mare prietenie" intre constructori, consultanti si angajati ai companiei nationale de drumuri", dar ca nu va mai fi cazul de acum incolo.
Jurnalistii agentiei de stiri Reuters au realizat un material despre ritmul extrem de scazut si costurile inalte ale construirii de drumuri in Romania, vorbind si despre ministrul Transporturilor, Anca Boagiu - "ministrul recuperarii timpului trecut".
Jurnalistii americani vorbesc despre marile probleme ale constructiei de infrastructura in Romania, de la faptul ca drumurile costa de opt ori mai mult decat la vecini, ca a a