Magazinul online eMAG şi-a extins portofoliul de produse comercializate, intrând pe segmentul de carte, unde ţinteşte prima poziţie în maxim un an. Peste 20.000 de titluri din toate domeniile, de la beletristică sau artă, până la carte şcolară şi tehnică, de la peste 500 de edituri, sunt disponibile permanent în stoc începând de astăzi.
"Cărţile sunt o categorie foarte interesantă în comerţul online, datorită potenţialului semnificativ de dezvoltare şi la noi. Targetul pe care ni l-am propus este să devenim cel mai mare vânzător de carte din România în maxim un an", a declarat, într-un comunicat, Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare al eMAG.
Potrivit eMAG, cărţile se numără printre primele produse comercializate pe Internet în România, dar volumul investiţiilor realizate până în prezent pe acest segment a fost limitat.
"În contextul trendului ascendent pe care îl înregistrează vânzările online de carte la nivel mondial, investiţia în piaţa online de carte va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG", se arată în comunicatul companiei.
Noua categorie va fi disponibilă prin platforma Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care retailerul online l-a semnat cu Libris, distribuitor de carte atât prin librăriile proprii, cât şi către biblioteci sau instituţii de cultură şi învăţământ.
Clienţii pot achiziţiona titlurile preferate prin comenzi online sau telefonice în call-center-ul eMAG. Livrarea comenzilor se va efectua la nivel naţional prin curierat door-to-door.
„În primele două săptămâni de la momentul lansării, toate cărţile vor beneficia de un discount promoţional de 20% din preţul recomandat de vânzare, urmând ca după această perioadă clienţii eMAG să se bucure de fiecare lansare de carte din România precum şi de alte promoţii interesante," a spus George Ianculescu, Project Manager eMAG Marketplace.
eMAG face p