Complexul comercial nu a reuşit să atragă clienţi în patru luni de la deschidere.
"Se putea şi mai bine", a fost răspunsul pe care Gică Popescu l-a oferit întrebărilor ZF legate de veniturile pe care le-a adus bazarul după primele luni de activitate.
ZF s-a deplasat în urmă cu zece zile până în complexul Doldora Bazaar pentru a vorbi cu clienţii şi cu chiriaşii, însă pe suprafaţa care permite 100 de magazine perimetrale şi 325 de standuri centrale (box-uri) dar şi o zonă de tarabe, a găsit doar doi clienţi şi câteva vânzătoare la puţinele standuri ocu pate. Doar pe două tarabe din cele câteva zeci a găsit legume şi fructe la preţ de hipermarket (6 lei kilogramul de roşii).
Vânzătorii: "Şi noi ne întrebăm de ce nu vin clienţii. De mai bine de patru luni tot aşteptăm să vină clienţii, dar într-o zi abia unul sau doi vin să se uite.
Standurile de lângă noi sunt închise, pentru că mulţi au ales să plece de aici după Paşte din cauză că nu vindeau nimic. Dacă nu se schimbă ceva, o să plecăm şi noi", spune Mioara, vânzătoare la un stand de haine.
La aproape 200 de euro se ridică chiria pe lună pentru acest stand, vânzările fiind aproape "inexistente". Aproximativ 90% dintre spaţii au fost închiriate la inaugurare aşa că investitorii au recuperat aproximativ 100.000 de euro din cele 10 milioane de euroc cât au investit în construcţie.
Pe aceeaşi temă:
Gică Popescu construieşte sală de nunţi în Rahova
Bazar-mall fără chinezării
Construcţia se întinde pe 7.000 de metri pătraţi şi investitorul estimează că vor fi peste 7.000 de vizitatori zilnic. Cei care vin cu maşina au la dispoziţie o parcare cu peste 200 de locuri.
„Bazarul va avea utilităţi de mall, va fi curat şi foarte bine întreţinut, cu zonă de restaurante. Nu va semăna deloc cu «Europa», nu avem nicio chinezărie şi nu avem niciun