Ce joburi aveau managerii cand erau saraci. Nimeni nu s-a nascut invatat si, in mod sigur nimeni nu s-a nascut director. Nu fac exceptie nici macar marii manageri ai companiilor care au cifre de afaceri de miliarde de dolari anual. E greu sa-ti imaginezi ca seful unora dintre cele mai mari companii din lume lucrau cu 2 dolari pe ora ca "paperboy" de la varste extrem de fragede. Si totusi, e adevarat. Astfel, Doug McMillon de la Wal-Mart s-a angajat la aceasta companie inca de la inceput, la 17 ani, insa pe un job care era platit cu 6 dolari pe ora. Acum este unul dintre cei mai platiti CEO din lume. Michael Dell, directorul Dell, a inceput sa munceasca la varsta de 12 ani, ca spalator de vase la un restaurant chinezesc, unde castiga 2,3 dolari pe ora. Apoi, mai tarziu, a inceput sa vanda ziare. Acum, Michael Dell are o avere de peste 15 miliarde de dolari, iar compania sa se afla pe locul 41 in topul Fortune 500 al celor mai mari companii din America, scrie Capital.ro.
Vom plati taxa de autostrada. Vezi de cand. La capitolul "Politica in domeniul transporturilor si infrastructurii" din strategia bugetar-fiscala, la capitolul "obiective propuse" apare "introducerea taxei de autostrada". Nu exista trecut vreun termen-limita pentru introducerea taxei, dar, cum strategia acopera perioada 2012-2014, rezulta ca in maximum 3 ani vom avea taxa de autostrada, daca cele asumate prin strategie vor fi si indeplinite. Initial, strategia anuntata de oficialii Transporturilor era sa se taxeze doar autostrazile construite in parteneriat public-privat, pentru ca apoi ideea sa fie extinsa si la autostrazile ce vor fi construite din bani de la buget si, ulterior, si la autostrazile deja construite. Ultima declaratie pe tema taxarii traficului pe autostrada a fost facuta de actualul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu, toamna trecuta, ministrul spunand ca taxa este impus