O treime dintre contractele pentru reabilitare de drumuri naţionale semnate în perioada mandatului actualului ministru al transporturilor, Anca Boagiu, au fost câştigate de firmele Spedition UMB şi Tehnostrade, controlate de unul dintre "regii asfaltului", Dorinel Umbrărescu.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), instituţie aflată în subordinea Ministerului Transporturilor, a semnat din luna septembrie 2010 până la finalul lui mai 2011 contracte de reabilitare pentru 473 de kilometri de drumuri naţionale, cu o valoare totală de 370 de milioane de euro cu TVA. Dintre cele 12 contracte semnate, nouă au finanţare din Fondul European de Dezvoltare Regională, două primesc bani de la Banca Europeană de Investiţii, în timp ce un contract este finanţat de la bugetul de stat. Statistica reiese dintr-o hartă prezentată de Ministerul Transporturilor la finalul lunii mai, când au fost semnate cinci contracte de construcţie de autostrăzi pe Coridorul IV paneuropean.
Spedition UMB şi Tehnostrade, două firme controlate de Dorinel Umbrărescu, au reuşit să-şi adjudece patru contracte: reabilitarea a 42 de kilometri de pe DN 1H Zalău-Aleşd şi a trei tronsoane, cu o lungime totală de 102 kilometri, de pe DN 24, de la limita de judeţ dintre Galaţi şi Vaslui până la Crasna, şi DN 24B, între Crasna şi Albiţa. Tot Spedition UMB şi Tehnostrade au câştigat anul acesta, alături de italienii de la Carena, un lot de 9,5 kilometri din autostrada Timişoara-Lugoj, valoarea ofertei câştigătoare fiind de 51,1 milioane de euro. Spedition UMB nu a comunicat încă rezultatele financiare pe 2010, însă în 2009 era una dintre cele mai mari firme de construcţii din România, cu afaceri de 220 de milioane de euro şi un profit de 56,8 milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza informaţiilor de la Registrul Comerţului. Spedition UMB a reuşi