• Circulatia tramvaielor in zona Baumax a fost blocata timp de jumatate de ora
Ghinioanele se tin lant de sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Tot mai multe mijloace de transport ale acesteia sunt implicate in incidente care mai de care mai ciudate. Sambata, in jurul orei 13.00, un tramvai de pe traseul 1 a ramas fara pantograf in timp ce incerca sa vireze dinspre Baumax spre Calea Chisinaului. El a ramas agatat intre linii, iar zgomotul produs i-a speriat serios pe calatorii aflati in vagon. Echipele de interventie ale RATP au sosit la fata locului cu o macara pentru a scoate pantograful dintre firele de alimentare. In urma acestui incident, circulatia tramvaielor a fost blocata timp de jumatate de ora. Pentru a transporta calatorii, sefii RATP au pus la dispozitia acestora autobuze. Tramvaiul defect a fost remorcat si dus la depou, iar circulatia s-a reluat in jurul orei 13.30.
Este al doilea incident similar petrecut la diferente de cateva zile unul de celalalt. Pe 15 iunie, circulatia tramvaielor a fost blocata in Podu de Piatra din cauza unor defectiuni la reteaua fir contact. Aceasta a fost rupta de un tramvai de pe traseul 5, care avea pantograful defect. In zona au fost concentrate doua echipaje ale Regiei Autonome de Transport Public, pentru a repune reteaua in functiune. Mai bine de o ora, tramvaiele 5 si 11 nu au circulat inspre Baza 3 si Tatarasi. Pentru calatorii de pe aceste trasee, Regia a pus la dispozitie sapte autobuze si trei microbuze. Acestea au circulat pe rute speciale in intervalul orar 5.05 - 6.15, pana cand muncitorii RATP au reparat defectiunea.
Saptamana neagra a inceput inca de pe 11 iunie, cand un alt tramvai, de pe traseul 1, a sarit de pe linii in Copou. Totul a culminat recent, cand un MAZ al Regiei a ramas fara o roata in fata Palatului Culturii. In urma anchetei declansate de sefii Regiei, s