Studiul ce măsoară satifacţia consumatorilor include trei modele Mazda ca fiind cele mai bune din segment în Germania şi Marea Britanie
Mazda3 s-a clasat în Germania pe primul loc din 117 modele
Mazda2 şi Mazda3 cele mai bune modele din segmentele specifice în Germania
Roadsterul MX-5 s-a clasat în topul modelelor sport din Marea Britanie, la doar câteva luni după ce producţia a atins 900.000 de unităţi
Bucureşti, 20 iunie 2011 - Clienţii Mazda sunt printre cei mai satisfăcuţi posesori auto din Europa. Acest lucru a fost subliniat de două studii J.D Power ce măsoară satisfacţia consumatorilor din Germania şi Marea Britanie. Pe aceste două pieţe cheie, aproximativ 17.000 de proprietari auto au fost rugaţi să-şi evalueze maşinile în funcţie de dinamică, manevrabilitate, costurile de întreţinere, fiabilitatea şi calitatea materialelor din interior.
În Germania, Mazda3 nu a câştigat doar cel mai important segment compact, dar a înregistrat şi cel mai bun punctaj din cele 117 modele incluse în studiu şi a primit trofeul de învingător absolut, în faţa Mercedes A-Class şi Honda Civic. Şi Mazda2 a avut motiv de sărbătoare, câştigând segmentul sub-compact în faţa Dacia Logan şi Mini. Cu aceste rezultate excelente, Mazda s-a clasat pe locul 3 din cele 28 de modele participante la studiu, faţă de locul patru înregistrat anul trecut.
În cadrul sondajului J.D Power din Marea Britanie, Mazda MX-5 a fost desemnată câştigătoare pe segementul modelelor sport. Dar MX-5 nu a câştigat doar această categorie. Roadsterul Mazda a înregistrat un grad de satisfacţie mai mare ca anul trecut şi a depăşit cu uşurinţă Volkswagen Scirocco şi modele din categoria de lux cum sunt Audi TT, Mercedes Benz CLK şi SLK. Acest rezultat a fost înregistrat la doar câteva luni după ce producţia Mazda MX-5 a ajuns la 900.000 unităţi, ceea ce va presupune actualizarea