Cea mai mare casă de licitaţii din lume pentru colecţionarii de autovehicule rare şi excepţionale a anunţat că va organiza o licitaţie pentru cel mai vechi Bentley care se află pe şosele, se arată într-un comunicat.
În timp ce seria şasiurilor maşinilor de colecţie se întinde pe mai multe cifre, Bentley-ul care va fi pus la licitaţie este "Şasiul numărul 3". Fabricată în 1921, maşina este primul Bentley care a ieşit din fabrică pentru public, "numărul 1" nu mai există, iar "numărul 2" este păstrat în colecţia companiei.
Deşi "numărul 2" a avut nevoie de înlocuirea pieselor şi modificări ale motorului pentru a funcţiona în continuare, Bentley 3 are totul în varianta originală, de la motorul de 3 litri, la caroseria de aluminiu sau cutia de viteze.
Dovadă a unei maşini speciale, condiţia Bentley-ului este impecabilă, deşi a concurat în mod constant la curse ale maşinilor de colecţie sau raliuri clasice Bentley.
Preţul de pornire nu a fost stabilit încă.
Cea mai mare casă de licitaţii din lume pentru colecţionarii de autovehicule rare şi excepţionale a anunţat că va organiza o licitaţie pentru cel mai vechi Bentley care se află pe şosele, se arată într-un comunicat.
În timp ce seria şasiurilor maşinilor de colecţie se întinde pe mai multe cifre, Bentley-ul care va fi pus la licitaţie este "Şasiul numărul 3". Fabricată în 1921, maşina este primul Bentley care a ieşit din fabrică pentru public, "numărul 1" nu mai există, iar "numărul 2" este păstrat în colecţia companiei.
Deşi "numărul 2" a avut nevoie de înlocuirea pieselor şi modificări ale motorului pentru a funcţiona în continuare, Bentley 3 are totul în varianta originală, de la motorul de 3 litri, la caroseria de aluminiu sau cutia de viteze.
Dovadă a unei maşini speciale, condiţia Bentley-ului este impecabilă, deşi a concurat în mod