* Romania... Ultima frontiera... Dar firmele de turism au evoluat, vorba aia, intr-un an, cit altele in sapte, aidoma lui Fat-Frumos - despre care se spune ca, din acest motiv, ar fi fost scos la pensie cind ceilalti colegi ai sai de generatie de-abia patrundeau tainele buchiilor, aratind, la zece ani, ca unul de 70. Patronii firmelor, intocmai ca proprietarii teraselor cu bere, jubileaza cu fiecare zi de vara (sezon in care cererea depaseste oferta), motiv pentru care oferta ajunge, uneori, ca vai de capul ei. Dar exista si agentii care nu abdica de la principii si nu fac rabat de la calitate, agentii serioase, ai caror clienti intotdeauna ramin multumiti de serviciile prestate. Tocmai am dat peste o asemenea firma, pe al carei patron il rugam acum sa ne-o prezinte: * * * - Da! - Ce-ati zis? - Da, deci asta e agentia mea, pe care am botezat-o "Faca Tourism"... - De ce? - E agentie de turism, deci normal sa se termine numele cu "Tourism"! Daca ar fi fabrica de peste, s-ar termina cu "- este", nu? Firma se cheama "Faca Tourism" fiind o facatura. N-am vrut s-o botez "Seca Tourism", desi nevasta-mea tot imi zice ca sint o secatura... - As fi curios sa stiu, si banuiesc ca nu sint singurul: ce servicii ofera firma dumneavoastra eventualilor clienti? - Ca sa afle toti telespectatorii de la ziarul dumneavoastra, oferim oferte variate pentru toate gusturile si pentru toate pungile, in tara si strainatate. - De exemplu, pentru o familie cu posibilitati, cu buget mai mare, ce variante de concediu in strainatate propuneti? - Ehehei, pentru domnii parlamentari sau clienti politici, tot respectul, sa traiti! Deci, pentru alesi, avem niste pachete de oferte speciale. Pina acum, cei mai multi au cerut variantele "Participare congres mondial integrare mediteraneeana Coasta Azur", cu patru saptamini cazare, plus bonuri valorice de masa, plus cina festiva cu folcloriste de prin parte