• Succesul unei vacante depinde direct de cum este pregatita masina pentru un drum lung • Starea anvelopelor, instalatia de lumini, lichidul de frana si placutele de frana, revizia sau trusa medicala sunt foarte importante inaintea unui drum la volanul masinii • Nu uita sa pui o roata de rezerva valida sau kit de reparatie in caz de pana, vesta reflectorizanta, triunghi reflectorizant si trusa medicala de prim-ajutor
Te pregatesti de drumuri lungi in concediu? Masina ta este pregatita? Nu uita sa faci cateva verificari de baza la autoturismul tau, astfel incat sa nu ai neplaceri pe drum. In aceste conditii, "succesul" vacantei depinde direct de cum este pregatita masina pentru un drum lung. Nu uita sa pui o roata de rezerva valida sau kit de reparatie in caz de pana, vesta reflectorizanta, triunghi reflectorizant si trusa medicala de prim-ajutor. Stabileste-ti din timp traseele, intereseaza-te de eventualele blocaje ale unor drumuri si ia cu tine o harta rutiera. Nu parcurge dintr-odata drumuri lungi daca esti obosit. Poti innopta la moteluri sau poti opri in locuri de popas pentru a te reface.
1. Starea anvelopelor este foarte importanta - daca sunt tocite, atunci ele trebuie înlocuite. In al doilea rand, trebuie verificata presiunea din pneuri pentru a corespunde cu cele din cartea tehnica, dar recomandabil ar fi sa se faca o echilibrare a tuturor rotilor la o vulcanizare specializata, mai ales daca se va merge pe autostrazile din Germania, unde fara limita de viteza se poate rula chiar si cu peste 200 km/h. Aici intra si roata de rezerva, care trebuie sa fie în stare buna de functionare.
2. Starea becurilor - pozitii, faza scurta, faza lunga, proiectoare de ceata, stopuri si semnalizari - toate trebuie sa fie în perfecta stare de functionare si reglate corespunzator. Daca masina este foarte incarcata cu bagaje, e posibil sa