Amazon, atras tot mai mult de taramul advertising-ului online, ofera propriilor utilizatori posibilitatea de achizitionare de continuturi publicitare pe faimosul sau site de comert electronic.
Grupul american a anuntat oficial inceputul unei noi ere publicitare online, oferind la randul sau o platforma creata special in acest scop, in colaborare cu compania Triggit, un start-up al publicitatii pe Internet, relateaza Webnews.
Triggit va pune la dispozitia specialistilor de la Amazon instrumentele necesare pentru a opera in acest sector, reprezentand de fapt una din verigile lantului care va permite firmelor de publicitate sa obtina acces la enormul sau rezervor de clienti.
Amazon dispune de o gigantica baza de date, continand un volum de informatii care-i permit optimizarea campaniilor publicitare in baza unei rate specifice a utilizatorilor proprii, adoptand tehnici de extrapolare a activitatii in colaborare cu Triggit.
Studiile cu privire la traficul inregistrat se vor realiza fara violarea datelor sensibile ale utilizatorilor, urmarind in exclusivitate browser-ul si nu navigatorul individual, Amazon propunand un model care s-ar putea demonstra ulterior de o importanta majora in acest sector, subliniaza sursa.
Amazon, atras tot mai mult de taramul advertising-ului online, ofera propriilor utilizatori posibilitatea de achizitionare de continuturi publicitare pe faimosul sau site de comert electronic.
Grupul american a anuntat oficial inceputul unei noi ere publicitare online, oferind la randul sau o platforma creata special in acest scop, in colaborare cu compania Triggit, un start-up al publicitatii pe Internet, relateaza Webnews.
Triggit va pune la dispozitia specialistilor de la Amazon instrumentele necesare pentru a opera in acest sector, reprezentand de fapt una din verigil