DS4 are formă de coupé şi dimensiuni de hatchback compact: 4,27 metri lungime, 1,81 metri lăţime şi 1,53 metri înălţime. Interesant este că francezii l-au pus puţin mai sus de asfalt decât te-ai aştepta de la o maşină cu pretenţii sportive, însă trenul de rulare a fost gândit similar lui DS3, şi anume pentru a asigura un compromis între confort şi performanţe dinamice.
Interior de lux
Atuurile mărcii franceze se regăsesc din plin la interior: pavilion panoramic din sticlă, scaune de piele de calitate superioară, trei scaune individuale în spate, încadrate într-un design propriu mai degrabă unei maşini 2+2, mânere ascunse în exterior şi un bord îmbrăcat în piele în echiparea de top, preluat parcă după formele unui fotomodel de culoare.
Posesorii pot alege între cinci feluri de combinaţii de piele pentru scaune, patru tipuri de sunete pentru alerte, precum şi culoarea iluminării instrumentarului de bord, iar în opţiune se pot comanda scaune cu masaj şi sistem audio 3D. Spaţiul este modular, portbagajul de 370 de litri şi compartimentele de stocare fiind concepute pentru a asigura necesităţile unei familii. Nu vorbim însă de soluţii specifice unui MPV, ci de o maşină dedicată publicului urban.
Motorizări puternice
Cele două motoare diesel sunt dotate cu filtru de particule: HDi 110 (disponibil şi în versiunea e-HDi) şi HDi 160, iar cele trei motorizări pe benzină sunt VTi 120, THP 155 şi noul THP 200, toate dezvoltate în colaborare cu BMW. THP 200 este vârful de gamă şi oferă un mix de performanţă (200 CP şi 275 Nm) şi consum/emisii (6,4%, 149 g CO2/km) foarte bun, în timp ce fanii consumului mic pot opta pentru versiunea e-HDi, cu consum mediu de 4,5% şi emisii de CO2 de 118g/km.
Pretenţiile sportive ale mărcii sunt însă moderate: cel mai lent motor prinde 100 km/h în 14,4 secunde, în timp ce propulsorul cel mai rapid face acelaşi luc