Peste 10,6 milioane de lei are de recuperat ApaVital SA de la asociatiile de proprietari. Dintre acestea, 4.260.000 de lei reprezinta sumele aferente serviciilor de apa si canalizare, iar 6.600.000 de lei sunt penalitatile calculate pentru facturile neachitate in termenul legal.
Cele mai grave probleme sunt la asociatiile care intrunesc un numar mai mare de blocuri. Mai multe dintre acestea au fost lasate fara apa potabila pe perioada verii. "Facturile pe acest tip de consumator se emit la inceputul lunii urmatoare realizarii consumului, utilizatorii fiind obligati sa achite contravaloarea serviciului de care au beneficiat, in termenul de scadenta de 15 zile de la data emiterii facturilor. Daca facturile nu au fost achitate in termen de 30 zile de la aceasta data, se calculeaza penalitati, incepand cu prima zi dupa expirarea termenului scadent. Expirarea acestor termene de plata poate duce la intreruperea serviciilor cu un preaviz de cinci zile. Motivatia intreruperii serviciilor este faptul ca furnizorul de utilitati efectueaza costuri pentru furnizarea serviciului, iar lipsa platii facturilor duce la imposibilitatea achitarii de catre ApaVital a facturilor de materii prime, a energiei electrice, a impozitelor, a apei brute, substante de tratare, generand astfel perturbari ale sistemelor sau chiar imposibilitatea de a mai furniza serviciul pe toata zona de operare", a declarat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al ApaVital SA.
Peste 10,6 milioane de lei are de recuperat ApaVital SA de la asociatiile de proprietari. Dintre acestea, 4.260.000 de lei reprezinta sumele aferente serviciilor de apa si canalizare, iar 6.600.000 de lei sunt penalitatile calculate pentru facturile neachitate in termenul legal.
Cele mai grave probleme sunt la asociatiile care intrunesc un numar mai mare de blocuri. Mai multe dintre acestea au fost lasate fa