Înmatriculările Dacia pe piaţa franceză au scăzut cu 22% în primele şase luni ale acestui an, faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 47.800 de autoturisme, conform statisticilor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.
Scăderea mărcii autohtone a fost mai accelerată decât cea a Renault (-10%), ceea ce a determinat ca scăderea grupului să fie de peste 12%, la aproape 295.000 de autoturisme, în condiţiile în care piaţa franceză a crescut cu 1%, la peste 1,22 mil. maşini. Un declin mai accelerat a înregistrat Dacia în Spania, unde în prim
ul semestru înmatriculările brandului autohton s-au redus cu aproape 40%, la 7.300 de unităţi, pe o piaţă care a scăzut cu 27%, la 443.000 de maşini. Cel mai bine vândut model Dacia în Franţa a fost SUV-ul Duster, cu peste 27.400 de unităţi, echivalentul a 2,2% din piaţă, volum ce îi asigură locul 10 în topul celor mai bine vândute maşini, în timp ce Sandero a scăzut pe locul 18 cu 15.300 de unităţi.
Duster concurează la volum cu Volkswagen Polo, ocupantul locului nouă. În Spania cel mai bine vândut model Dacia a fost Sandero, cu 771 de maşini, în timp ce Duster a înregistrat vânzări de 620 de unităţi.
Înmatriculările Dacia pe piaţa franceză au scăzut cu 22% în primele şase luni ale acestui an, faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 47.800 de autoturisme, conform statisticilor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.
Scăderea mărcii autohtone a fost mai accelerată decât cea a Renault (-10%), ceea ce a determinat ca scăderea grupului să fie de peste 12%, la aproape 295.000 de autoturisme, în condiţiile în care piaţa franceză a crescut cu 1%, la peste 1,22 mil. maşini. Un declin mai accelerat a înregistrat Dacia în Spania, unde în prim
ul semestru înmatriculările brandului autohton s-au redus cu aproape 40%, la 7.300 de unităţi, pe o piaţă care a scăzu