Omul de afaceri Daniel Guzu a urcat businessul Duraziv la afaceri de 13,5 milioane de euro în 2010, în creştere cu 50% comparativ cu anul precedent. Pentru 2011, proprietarul companiei mizează pe afaceri de 18 milioane de euro.
"Am ales să inovăm şi să propunem pieţei produse cu proprietăţi îmbunătăţite, adaptate nevoilor din şantiere", dezvăluie managerul Duraziv, Daniel Guzu, o parte din strategia de business care îi va duce afacerile la un nivel dublu, doar în trei ani, chiar într-o perioadă de criză.
Altfel, Guzu susţine că producătorul de materiale de construcţii Duraziv a înregistrat o majorare a afacerilor cu 48% faţă de prima jumătate a anului precedent, pe fondul unei reacţii pozitive din partea pieţei faţă de produsele nou lansate de companie.
"Lărgirea portofoliului companiei cu produse noi, precum vopseaua fără miros, lunile de iarnă mai călduroase şi creşterea ponderii renovărilor în totalul lucrărilor de construcţii au susţinut această evoluţie", este de părere antreprenorul aflat în Top 500 Miliardari.
Vezi pe forbes.ro ce achiziţii a anunţat Guzu pentru business-ul său în 2011 şi ce afaceri a înregistrat la jumătatea anului