Cotidianul.ro vă prezintă ingineria financiară prin care Elena Udrea a sponsorizat din bani europeni un eveniment privat şi planul sportiv-electoral din 2012. Recordul de audienţă tv anunţat de Elena Udrea, "spulberat" în nici 24 de ore. Americanii nu prea au văzut celebra frunză care promovează turismul românesc.
De la locul 1 la locul 9 (sau 15)
Nici măcar 24 de ore nu au "rezistat" cifrele de audienţă ale galei de sâmbătă prezentate de Elena Udrea duminică, în cadrul unei conferinţe de presă organizate intempestiv.
"Conform datelor oficiale, meciul s-a bucurat de cea mai mare audienţă avută de o competiţie sportivă transmisă în ultimii 20 de ani în România. Meciul a fost urmărit de peste 4,5 milioane de telespectatori români", a afirmat duminică ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Audienţa de 4,5 milioane a fost demontată chiar cu câteva minute înaintea conferinţei de presă de către GSP, care a prezentat audienţa maximă reală: 2,5 milioane de telespectatori. Nu se putea verifica însă pe loc cealaltă afirmaţie a ministrului. Şi anume cea privind catalogarea galei de la Romexpo ca având cea mai mare audienţă a transmisiilor sportive în Românbia în ultimii 20 de ani.
Surpriză totală. Începând cu orele târzii din noapte, memoria dnei ministru Udrea a fost împrospătată pe mai multe site-uri. S-a descoperit că, de fapt, audienţa meciului lui Bute este pe locul 15, fiind întrecută de audienţele diverselor meciuri de fotbal care au implicat naţionala României sau echipe de club din România în diverse competiţii internaţionale.
Cotidianul.ro vă prezintă topul audienţelor, dar numai la evenimentele sportive care au avut loc pe teritoriul României:
1.Rapid - Steaua - Cupa UEFA - 30 martie 2006 - Antena 1 - 3.560.000
2. Steaua - Villarreal - Cupa UEFA - 16 martie 2005 - TVR 1 - 3.288.000
3. România - Olanda – Q CM - 26 m