Dupa aproape doua sapatamani, in care pista de biciclisti nu a putut fi folosita din cauza unei gropi de la intrarea din Podu Ros, autoritatile s-au gandit sa reactioneze. Si nu prin refacerea terasamentului, ci prin acoperirea gropii. Toate bune si frumoase, numai ca in loc sa toarne un strat de asfalt peste groapa din Podu Ros, sefii primariei au preferat sa puna doar pietre si nisip. Si asta in conditiile in care pentru pista construita la standarde europene s-au cheltuit pana acum nu mai putin de 200 de mii de euro. Reprezentantii Centralei Electrice de Termoficare (CET) Iasi, cei care ar fi trebuit teoretic sa refaca pista, sustin ca nu ei au pus pietrele si nisipul in groapa. "Nu stim, nu este lucrarea noastra. Acolo trebuie identificata o solutie care sa rezolve problema pentru totdeauna. Asta presupune, insa, o analiza mai extinsa, vizavi de planurile de refacere a terasamentului", a declarat Neculai Parasc, purtatorul de cuvant al CET Iasi SA.
Oficialii municipalitatii nu au putut fi contactati telefonic pentru a explica cine a dispus realizarea lucrarilor de mantuiala.
Istoria incidentelor legate de pista de biciclisti este lunga, desi municipalitatea ieseana a platit peste 850 de mii de lei omului de afaceri Constantin Comanescu pentru realizarea acesteia pe malul Bahluiului. La nici o zi de la inaugurare, pista a fost sparta in zona strazii Traian, pentru a se monta o conducta de canalizare. Ulterior, a urmat prabusirea unui camin apartinand ApaVital, ceea ce a dus la blocarea accesului pe pista pentru o perioada de aproape doua luni. Acum, pista este in continuare impracticabila, desi craterul din Podu Ros a fost acoperit cu pietre si nisip.
Dupa aproape doua sapatamani, in care pista de biciclisti nu a putut fi folosita din cauza unei gropi de la intrarea din Podu Ros, autoritatile s-au gandit sa reactioneze. Si nu prin