La prima sa participare într-o etapă de raliu din România, italianul Simone Campedelli (Citroën DS3 R3) a doborât un record vechi de şapte ani Considerat drept cel mai spectaculos din tot campionatul naţional, Raliul Sibiului a reprezentat şi în ultimul week-end o provocare dură pentru cele 43 de maşini înscrise la start. Dincolo de cele 13 abandonuri, cel mai grav incident s-a petrecut spre finalul celei de-a 11-a probe speciale, când echipajul Vali Porcişteanu/Dan Dobre s-a trezit după un viraj în faţă cu doi motociclişti care veneau pe contrasens, deşi drumul fusese închis circulaţiei publice pe durata raliului. Dacă unul dintre cei doi inconştienţi pe două roţi a putut fi evitat, cel de-al doilea a fost lovit în plin, fiind aruncat într-un şanţ de la marginea drumului.
Din fericire, acesta a scăpat cu câteva contuzii mai serioase la ambele picioare şi la mâini, în condiţiile în care impactul a fost extrem de dur. Motocicleta a fost distrusă în totalitate, luând foc imediat, în timp ce maşina lui Porcişteanu (Mitsubishi EVO 9) a fost de asemenea grav avariată în partea dreaptă, fiind luată pe platformă.
Problemele nu s-au terminat aici. Venit pe primul loc la general după cumularea rezultatelor, maghiarul Gergo Szabo (Mitsubishi Lancer) a fost premiat ca atare la finalul cursei, însă acesta riscă descalificarea după ce a efectuat un service ilegal în afara parcului de service. Contestaţia depusă se va analiza mâine la FRAS, dar se pare că ocupantul locului secund, italianul Marco Tempestini (Peugeot 207 S2000), va fi declarat câştigătorul etapei, iar Dan Gârtofan (Subaru Impreza STI) va ocupa locul secund.
Simone Campedelli, pe podium
Prezent pentru prima dată în România, italianul Simone Campedelli a adus în premieră în CNR o maşină Citroën DS3 R3, cu care a câştigat trei raliuri în 2011. Acesta a reuşit să doboare pe proba spec