Cota de piaţă a mărcii Nissan, importată pe piaţa locală de Renault Commercial Roumanie, a ajuns la 2,1% din piaţa totală în primul semestru al acestui an, faţă de 1% în perioada similară a anului trecut. Majorarea a venit în condiţiile în care piaţa a continuat să scadă cu 16% în primele şase luni, în timp ce marca niponă a avansat cu 77%, la 1.048 de autovehicule comercializate.
Motorul de creştere al Nissan a fost reprezentat de crossoverele Qashqai şi Juke. Vânzările Qasqai au accelerat cu 41% în prima jumătate a anului la 381 de maşini, echivalentul a aproape 7% din clasa compactă, faţă de 3,4% în 2010, în timp ce Juke, crossoverul de clasă mică, a punctat vânzări de 237 de maşini, adică 3,3% din clasa mică.
Cota de piaţă a mărcii Nissan, importată pe piaţa locală de Renault Commercial Roumanie, a ajuns la 2,1% din piaţa totală în primul semestru al acestui an, faţă de 1% în perioada similară a anului trecut. Majorarea a venit în condiţiile în care piaţa a continuat să scadă cu 16% în primele şase luni, în timp ce marca niponă a avansat cu 77%, la 1.048 de autovehicule comercializate.
Motorul de creştere al Nissan a fost reprezentat de crossoverele Qashqai şi Juke. Vânzările Qasqai au accelerat cu 41% în prima jumătate a anului la 381 de maşini, echivalentul a aproape 7% din clasa compactă, faţă de 3,4% în 2010, în timp ce Juke, crossoverul de clasă mică, a punctat vânzări de 237 de maşini, adică 3,3% din clasa mică.