"Yahoo!" Inc., compania americană care deţine al doilea motor de căutare online din lume, ca popularitate, a înregistrat venituri sub aşteptări în trimestrul al doilea, din cauza declinului neaşteptat al publicităţii online, respectiv a restructurării echipei de vânzări.
Vânzările "Yahoo" s-au redus cu 4,6%, la 1,08 miliarde dolari în perioada de raportare. Cifra nu include vânzările de pe site-urile partenere. Analiştii estimau vânzări de 1,11 miliarde dolari.
Profitul companiei a crescut cu 11%, la 237 milioane de dolari.
Directorul general al "Yahoo!", Carol Bartz, întâmpină dificultăţi în încercarea de revitalizare a afacerilor companiei. "Yahoo!" se confruntă cu o competiţie foarte dură din partea "Facebook" pentru veniturile din publicitate online, însă Bartz afirmă că deficienţele din această zonă nu sunt cauzate de concurenţa mai dură, ci de restructurarea echipei de vânzări.
Potrivit "ComScore" Inc., navigatorii Web au petrecut, în medie, 6,7 ore pe site-ul Facebook luna trecută, faţă de 3,4 ore pe Yahoo, respectiv 4,1 ore pe Google.
ALINA VASIESCU "Yahoo!" Inc., compania americană care deţine al doilea motor de căutare online din lume, ca popularitate, a înregistrat venituri sub aşteptări în trimestrul al doilea, din cauza declinului neaşteptat al publicităţii online, respectiv a restructurării echipei de vânzări.
Vânzările "Yahoo" s-au redus cu 4,6%, la 1,08 miliarde dolari în perioada de raportare. Cifra nu include vânzările de pe site-urile partenere. Analiştii estimau vânzări de 1,11 miliarde dolari.
Profitul companiei a crescut cu 11%, la 237 milioane de dolari.
Directorul general al "Yahoo!", Carol Bartz, întâmpină dificultăţi în încercarea de revitalizare a afacerilor companiei. "Yahoo!" se confruntă cu o competiţie foarte dură din partea "Facebook" pentru veniturile din publicitate online, însă Bartz