Flanco, cel mai apreciat lanţ de retail electro-IT, îşi consolidează poziţia în Bucureşti prin deschiderea de magazine noi, în două dintre cele mai importante centre comerciale ale capitalei - Unirea Shopping Center şi Galeria Carrefour Orhideea.
Magazinul din Galeria Carrefour Orhideea urmează a fi deschis la începutului lunii August, iar cel din Unirea Shopping Center în septembrie 2011.
Cele două magazine noi vor mări suprafaţa de vânzare a lanţului Flanco cu 2,500 mp, până la 37,000 mp, acestea crescând numărul total al magazinelor Flanco din Bucureşti la 11.
Flanco estimează că aceste două magazine noi vor creşte vânzările companiei cu aproximativ 7-8%, în urma unei investiţii de peste 5 milioane lei şi crearea a 60 noi locuri de muncă în Bucureşti.
"Cota de piaţă Flanco în Bucureşti s-a dublat în 2011 faţă de 2009, fapt datorat atât unei strategii de vânzare îmbunătăţite, cât şi extinderii reţelei sau relocării în spaţii comerciale cu trafic mare.," a declarat Gabriel Pereş, Sales Manager Flanco. "Deschiderea celor două magazine creează premisele consolidării cotei de piaţă în Bucureşti, Unirea Shopping Center şi Carrefour Orhideea fiind centre comerciale de interes strategic foarte mare, care oferă atât trafic cât şi vizibilitate extrem de bune." a mai declarat Gabriel Pereş, Sales Manager Flanco.
Flanco a atins încă din luna aprilie cota de piaţă de 10% prognozată pentru 2011, cea mai mare din ultimii 4 ani, propunându-şi ca până la sfârşitul anului cota de piaţă să ajungă la 11%.
Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de aproximativ 1 miliard Euro, cu o estimare de creştere de aproximativ 5% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010, în condiţiile unor vânzări mai bune în trimestrul 4 2011.
Flanco, cel mai apreciat lanţ de retail e