Reprezentanţii Events, compania care ar fi urmat să o aducă pe Amy Winehouse în România la 15 august, susţin că celebra solistă londoneză alesese estul Europei pentru concertele din vara aceasta datorită publicului primitor. Negocierile cu echipa managerială din Londra au durat câteva luni, englezii precizând mereu că solista are un mare trac de scenă.
După startul dificil al turneului său european, luna trecută, la Belgrad, artista britanică decisese iniţial să anuleze următoarele două concerte programate la Istanbul (20 iunie) şi Atena (22 iunie). În acel moment, pe harta turneului Amy Winehouse figurau încă şapte destinaţii: Bilbao (Spania), Locarno (Elveţia), Lucca (Italia), Nyon (Elveţia), Wiesen (Austria), Bydgoszcz (Polonia) şi Sziget (Ungaria), înainte de a ajunge la Bucureşti, pe 15 august, pe stadionul Iolanda Balaş Soter, concertul din România fiind ultimul din cadrul periplului european al artistei britanice.
Se vânduseră 4.000 de bilete pentru concertul de la Bucureşti
„Amy Winehouse are o bază solidă de fani în România: la momentul debutului turneului, pentru spectacolul de la Bucureşti erau vândute peste 4.000 de bilete dintr-un estimat de 15 000. La concertele din Turcia şi Grecia erau aşteptaţi peste 20.000 de spectatori pentru fiecare show”, a declarat, pentru “Adevărul”, Sorina Burlacu, director general Events. Ea a adăugat că participarea de la Belgrad a fost similară.
“Din datele noastre, Istanbului era oraşul care se situa pe primul loc în topul vânzărilor. La două zile după anularea primelor concerte, în urma unei analize atente, managementul artistei britanice, de comun acord cu ea, a decis anularea întregului turneu european din această vară. <Întreaga sa echipă va face tot ce se poate pentru a o ajuta să-şi revină în cea mai bună formă. Îi vom acorda oricât timp are nevoie pentru ca acest lucru să se întîmple>, au