Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va organiza în această lună o licitaţie pentru a cumpăra produse software pentru monitorizare şi managementul sistemelor IT, valoarea contractului fiind estimată la aproape 10,1 mil. lei (aproximativ 2,4 mil. euro), potrivit unui anunţ de participare publicat pe site-ul e-licitatie.ro pe data de 23 iulie.
Instituţia va achiziţiona pachete software pentru managementul sistemelor, al stocării şi al conţinutului, precum şi echipament periferic. Contractul va fi valabil începând cu 5 septembrie, termenul pentru finalizare fiind pe data de 30 decembrie anul acesta, baza operaţională a proiectului fiind la sediul Direcţiei Generale de Tehnologia Informaţiei din cadrul ANAF.
Finanţarea se va face din bugetul agenţiei. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat recent şi că este nevoită să cumpere urgent, printr-o licitaţie restrânsă accelerată cu o valoare de 29,3 mil. lei (7 mil. euro), echipamente şi soluţii IT care să-i permită să extindă capacitatea de stocare a centrului de date al instituţiei pentru a putea prelua şi arhiva declaraţiile pe care câteva sute de mii de firme nu le vor mai depune tipărite pe hârtie, ci online, în format electronic, după 25 iulie.
Formularele în cauză sunt declaraţia unică 112 privind contribuţiile sociale şi impozitul pe venit şi declaraţia 394 privind livrările/ prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional.
Conform anunţului de licitaţie, caracterul de urgenţă al licitaţiei se datorează depăşirii capacităţii de stocare a ANAF, care nu mai este capabilă să preia declaraţiile 112 şi 394. În aceste condiţii, ANAF va selecta furnizorul prin licitaţie restrânsă accelerată.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va organiza în această lună o licitaţie pentru a cumpăra produse softw