La Palas Iasi se va deschide primul magazin Oodji din Romania. Popularul brand rusesc de fashion îsi face astfel intrarea pe piata autohtona de retail, cu un magazin în Palas Mall, care va ocupa o suprafata de aproximativ 350 mp.
Despre Oodji
Brandul a fost înfiintat în 1998, initial sub numele OGGI, adresandu-se exclusiv doamnelor si domnisoarelor pasionate de stil. In toamna anului 2010, compania lanseaza colectia de haine si accesorii pentru barbati, creata de designeri francezi. Tot din 2010, ca urmare a dezvoltarii retelei în tarile europene, OGGI devine OODJI. Recunoscute pentru gama larga de produse si preturile avantajoase, magazinele OODJI se adreseaza publicului feminin, prin liniile vestimentare ULTRA si COLLECTION si segmentului masculin, prin LAB si SELECTION.
ULTRA este colectia feminina care promoveaza stilul modern si îndraznet. Creata dupa ultimele tendinte, care se regasesc în tesatura, croiala si accesorii, ULTRA înseamna tricouri, sacouri si geci stilate, rochii si bluze cochete pentru cei mai pretentiosi cumparatori. COLLECTION este destinat femeilor care adopta stilul elegant pentru orice ocazie. Cuprinde o gama larga de costume, tricotaje si accesorii.
LAB este o colectie originala si trendy pentru barbati, bazata pe modele din linia pseudo-clasica (pantaloni îngustati, sacouri si camasi cu detalii interesante) si din cea casual, cu o paleta larga de culori intense, print-uri deosebite, tesaturi si croieli moderne. LAB vizeaza tinerii care doresc sa fie deosebiti, sa iasa în evidenta si care adora sa experimenteze. SELECTION este linia vestimentara casual si office pentru barbati, alcatuita dintr-o varietare de costume, camasi si tricotaje.
In prezent, OODJI detine mai mult de 400 de magazine, în principal, în Rusia si în tari precum Ucraina, Kazahstan, Armenia si Republica Moldova.
Desp