Fotbalistul David Beckham a făcut echipă cu brandul H&M şi va lansa propria colecţie de lenjerie intimă care va fi disponibilă din primăvara anului viitor în peste 1.800 de magazine H&M din 40 de ţări. Sursa: Hepta
Potrivit unui comunicat remis de compania suedeză, colaborarea dintre Beckham şi H&M va fi una de durată, câte o nouă colecţie care poartă numele fotbalistului urmând să fie lansată în fiecare sezon. Prima colecţie David Beckham va fi prezentată pe 2 februarie 2012.
“În ultimul an am dezvoltat, alături de echipa mea, colecţia de lenjerie de corp şi sunt deosebit de optimist cu privire la produsul pe care l-am realizat. Efortul muncii noastre este doar o piesă dintr-un mozaic mai amplu, iar partenerul meu are atât capacitatea, cât şi viziunea de a-l distribui în întreaga lume”, a declarat David Beckham.
În ceea ce-i priveşte pe suedezii de la H&M, aceştia spun că s-au bazat în noua lor colaborare pe notorietatea de care se bucură fobalistul la nivel mondial, dar şi pe faptul că David Beckham este considerat un fashion icon masculin.
“Este începutul unei aventuri extraordinare pentru noi, cei de la H&M. Valentine’s Day în 2012 va fi cu adevărat memorabilă”,a apreciat Ann-Sofie Johansson, director de creaţie al companiei.
David Beckham nu a pornit singur în această aventură fashion, alături fiindu-i, în calitate de partener, Simon Fuller, proprietarul XIX Entertainment, compania care îl impresariază pe fotbalist, dar şi pe nu mai puţin celebrii Annie Lennox, Victoria Beckham, Andy Murray, Lewis Hamilton, Carrie Underwood, Lisa Marie Presley, Roland Moure sau Will Young.
Citiţi şi: "Nu poţi lua moda prea în serios. Stilul personal contează, indiferent de buget"