Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor renunta la modernizarea unuia dintre cele doua ronduri de pe Copou. Ei nu vor mai reabilita rondul din Super Copou pe motiv ca acesta este inca intr-o stare foarte buna. Lucrarile la calea de rulare de pe bulevardul Carol I ar trebui sa inceapa saptamana viitoare. Acestea fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale, depus prin Programul Operational Regional. "Rondul din Trumif are 10 ani de cand a fost remediat, dar starea liniilor de aici este foarte buna. Tramvaiele nu au circulat decat ocazional, astfel ca nu avem motive sa-l reabilitam. Cel mult vom schimba macazele de intrare in rond cu unele automate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Acesta a adaugat ca, dupa reabilitarea liniilor de aici, o parte din traseele de autobuz vor intoarce in rondul din Triumf, din cauza numarului mic de calatori.
Pe Copou vor fi inlocuiti aproximativ 2,4 kilometri de cale de rulare simpla, lucrarile urmand sa dureze maximum trei luni.
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor renunta la modernizarea unuia dintre cele doua ronduri de pe Copou. Ei nu vor mai reabilita rondul din Super Copou pe motiv ca acesta este inca intr-o stare foarte buna. Lucrarile la calea de rulare de pe bulevardul Carol I ar trebui sa inceapa saptamana viitoare. Acestea fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale, depus prin Programul Operational Regional. "Rondul din Trumif are 10 ani de cand a fost remediat, dar starea liniilor de aici este foarte buna. Tramvaiele nu au circulat decat ocazional, astfel ca nu avem motive sa-l reabilitam. Cel mult vom schimba macazele de intrare in rond cu unele automate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Acesta a adaugat ca, dupa reabilitarea liniilor de aici, o parte din traseele de autobuz vor intoarce in rondul din Triumf, din