Numeroase companii au ales să îşi amplaseze reclamele în locuri ciudate, cum ar fi pe câmp sau pe acoperişurile clădirilor, acolo unde niciun trecător nu le poate vedea. Ele pot fi însă văzute prin satelit, cu ajutorul numeroaselor site-uri care folosesc materiale oferite de programul Google Satellite, informează Business Insider.
Acest tip de publicitate poartă numele de "astro-publicitate" şi a apărut încă din 1965. Cea mai mare parte a anunţurilor de acest gen au fost create special pentru a putea fi observate de la mii de metri înălţime.
Top 12 anunţuri publicitare ce pot fi văzute din spaţiu
1. În deşertul din apropierea oraşului Arica, din Chile, poate fi observat, de la mare înălţime, logo-ul companiei Coca Cola, ce are o lungime de 140.208 de metri şi este realizat din 70.000 de sticle goale de suc. El a fost construit în 1986, la aniversarea a 100 de ani de existenţă a companiei.
2. Acest logo apare pe acoperişul muzeului companiei BMW din Munchen, Germania.
3. Sigla browserului de internet Mozilla Firefox, cu o lăţime de 67.056 de metri, a fost realizată de Grupul Utilizatorilor de Linux de la Universitatea din statul american Oregon, pentru a sărbători apariţia pe piaţă a versiunii a doua a motorului de căutare. La producerea ei au lucrat 12 persoane timp de o noapte întreagă, într-un lan de ovăz.
4. Rondul cu sigla companiei Rotary International, din oraşul Sao Paulo, Brazilia.
5. Giganticul logo al companiei Ford a fost amplasat în oraşul american Dearborn.
6. KFC a construit în 2006, în şase zile, imaginea Colonelului Sanders, respectiv a logoului companiei. Ea este amplasată în deşertul Rachel din statul american Nevada şi este realizată