O revistă americană de prestigiu a publicat o colecţie inedită cu sloganurile americane care au sfidat timpul şi au reuşit să intre în istorie. Sub titulatura "ştiinţa sloganului", publicaţia face cunoscute publicului larg cele mai trainice companii publicitare din toate timpurile, al căror succes se datorează în mare parte unor sloganuri inspirate. Jurnaliştii de peste Ocean oferă şi "reţeta" unui slogan reuşit - "o parte cuvinte alese, două părţi poziţionare a mărcii şi glazura de virtute şi idealism. Oh, să nu uităm şi de un strop de noroc", scriu aceştia. Vă prezentăm câteva din sloganurile americane care au convins milioane de oameni de-a lungul timpului: 1. CAFEAUA MAXWELL:"Good to the last drop"/ Bună până la ultima picătură (1926 - până în prezent) Publicitarii au valorificat la maximum replica unui lider de la Casa Albă. Legenda spune că preşedintele american, Theodore Roosevelt, tocmai îşi terminase de băut ceaşca de cafea Maxwell la "Hermitage", o cafenea selectă, când, entuziasmat, a declarat că licoarea este "bună până la ultima picatură". Întâmplarea avea loc acum mai bine de un secol, 1907, dar "Maxwell House", compania care producea cafeaua respectivă, a păstrat sloganul până astăzi. De-a lungul timpului, odată cu apariţia pe piaţă a mai multor competitori, au existat încercări de a modifica anumite părţi din slogan. Varianta "bună" a fost adeseori schimbată cu formule îmbunătăţite, de tipul "mai bună" sau chiar "grozavă", dar niciuna n-a mers. 2. DIAMANTELE DE BEERS: "A diamond is forever"/ Diamantele sunt pentru totdeauana (1947 - până în prezent)
Acest slogan imprimat de "DeBeer", unul dintre cei mai mari producători de diamante din lume, este supranumit "cel mai bun slogan al secolului al XX-lea". Creat în anul inventării tranzistorului şi a apariţiei primului telefon mobil de către de un copywriter tânăr, Frances Gerety, în 1947, fra