Call-Center, portal web şi plata electronică – noile servicii oferite de Primăria Braşov
Astăzi se finalizează implementarea proiectului „Primăria Braşov la un click distanţă!”, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale. Dată fiind importanţa proiectului, la prezentarea întregii platforme a fost prezent la Braşov ministrul Comunicaţiilor, Valerian Vreme, secretarul de stat în Ministerul Comunicaţiilor, Marius Fecioru, şi reprezentanţi ai firmelor Microsoft, IBM şi CISCO care au participat la implementarea soluţiilor tehnice şi tehnologice. „Chiar dacă acest proiect ne va crea ceva probleme la început, pentru că va fi greu mai ales pentru funcţionarii din Primărie să se obişnuiască cu un nou stil de muncă, până la urmă noul sistem îşi va dovedi eficienţa atât pentru instituţie, cât mai ales pentru cetăţeni”, a spus primarul George Scripcaru.
Reacţia cetăţenilor care vor fi confruntaţi cu un sistem integrat bazat pe lumea virtuală a fost subliniată şi de ministrul Comunicaţiilor, Valerian Vreme, care a spus că este o provocare pentru întreaga ţară de apropiere a cetăţeanului de mediul virtual. „Atât cetăţenii Braşovului, cât şi cei din restul ţării trebuie să se apropie cât mai mult de mediul virtual. Statisticile arată faptul că nu stăm prea bine la acest domeniu. Dar Braşovul se află în topul oraşelor care se apropie cel mai mult de mediul virtual”, a completat ministrul Valerian Vreme.
Toate facilităţile oferite de acest proiect, şi anume un sistem Call-Center, un portal web şi un sistem de plată electronică, sunt funcţionale de mâine, 4 august.
0268.405000 - „Call Center” 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Până acum sistemul Call-Center a funcţionat în sistem de probă, el fiind implementat din data de