Acesta-i ritmul în care campioana Europei poate susţine reprezentaţii dacă ar accepta toate solicitările primite.
FC Barcelona a devenit cea mai importantă marcă sportivă. O ajută rezultatele şi jocul inconfundabil etalat de starurile sale. Poziţia de lux îi creează campioanei Europei o putere de atracţie fantastică. Pretutindeni şi tot mai mare. Aşa s-a ajuns ca pe adresa clubului să vină cereri cu nemiluita ca echipa condusă de Pep Guardiola să joace meciuri amicale.
"Primim continuu oferte. Dacă ar fi să răspundem afirmativ la toate, atunci am putea disputa cîte un meci de gală la fiecare 15 zile", a dezvăluit Laurent Colette. Cel ce răspunde de marketingul "blaugrana" a indicat că solicitările vin din toate colţurile lumii. "Polonia, Maroc, Indonezia, Malaysia, Australia, Columbia, Ecuador, Brazilia, Mexic, Guatemala, Salvador, Vietnam, India... Sînt doar cîteva dintre ţările interesate să vadă Barca", a zis francezul, care a precizat: "La noi nu există obiceiul «ia banii şi fugi!». La fiecare partidă există un plan comercial şi de acţiune, economic şi social".
O asemenea abordare a făcut ca Barcelona să devină "o valoare multinaţională", a afirmat acelaşi Colette. Pentru el, "cine se asociază cu noi nu doar cumpără un meci, un produs, ci ajunge un partener. Absolut toată lumea are de cîştigat".
2 milioane de euro este suma pe care o încasează de regulă FC Barcelona pentru un meci amical
18 milioane de fani are Barca pe Facebook, lider la acest capitol. Manchester United posedă 16,8 milioane, iar Real - 16,5
Acum e în State
Pînă la stabilirea altor potenţiale teste, Barcelona îşi vede de stagiul în SUA. Acolo a disputat deja un meci, cu Manchester United, pierdut cu 2-1. La noapte urmează cel cu Chivas Guadalajara, apoi o va înfrunta pe FC America, sîmbătă. Din cauza căldurii, Guardi