Pasionaţii de modă şi tehnologie îşi pot updata stilul acum direct pe iPad. La doi ani după ce Gucci a lansat prima aplicaţie pentru iPhone, care a fost downloadată până în prezent de peste 1 milion de utilizatori, brandul a realizat o aplicaţie şi pentru iPad. Gucci Style by Gucci este realizată sub forma unei reviste digitale pentru shopping, care oferă cititorului acces la ultimele ştiri din lumea brandului de lux.
Aceasta cuprinde trenduri de pe catwalk, poveşti din spatele produselor exclusiviste şi informaţii despre istoria brandului. În plus, aplicaţia este animată frecvent cu desene, "bârfe" din lumea modei şi cele mai noi comment-uri de pe reţelele sociale.
Pentru prima oară utilizatorii pot face, prin noua aplicaţie, şi cumpărături din magazinul digital Gucci. Conţinutul revistei online este tradus în opt limbi străine, iar fontul a fost creat special pentru brand.
Printre programele interactive ale aplicaţiei se regăsesc: video-uri de la ultimele colecţii prezentate pe podium, sfaturi despre stilul vestimentar date chiar de Frida Giannini (directorul creativ de la Gucci), The New La Dolce Vita - un tur virtual prin Italia unde se găsesc ponturi despre cele mai bune restaurante, hoteluri şi baruri din zonă, dar şi sfaturi despre ce ar trebui să porţi - din Roma până în Turin. În călătoria lor online utilizatorii pot alege să fie însoţiţi de soundtrack-uri inspirate din colecţia de viniluri ale Fridei Giannini.
Pasionaţii de modă şi tehnologie îşi pot updata stilul acum direct pe iPad. La doi ani după ce Gucci a lansat prima aplicaţie pentru iPhone, care a fost downloadată până în prezent de peste 1 milion de utilizatori, brandul a realizat o aplicaţie şi pentru iPad. Gucci Style by Gucci este realizată sub forma unei reviste digitale pentru shopping, care oferă cititorului acces la ultimele