La Budapesta, se va deschide un centru comercial special: cumparatorii vor putea sa umple cosul cu produse de orice marca, gratis, in schimbul exprimarii parerii personale, dupa testarea acestora.
Este ultima moda in marketingul de produs, numita tryvertising si este o metoda de atragere a cumparatorului prin testarea acestora, orice produs putand fi testat inainte de fi cumparat, relateaza Corriere dela Sera.
De la produse de frumusete la pasta de dinti, dulciuri si detergent, in functie de perioada si de campaniile in curs de desfasurare, centrul comercial este aprovizionat cu toate articolele vandute in mod normal in orice magazin.
Ajunsi la casa, cumparatorii vor arata cardul de membru al clubului, dupa care vor pleca acasa nu numai cu pungile, dar si cu portofelele pline.
Singura sarcina: dupa ce au fost testate produsele luate fara bani, vor trebui sa transmita magazinului parerile cu privire la acestea.
Conform sursei citate, aceasta este cea mai recenta varianta a "tryvertising-ului", mai precis o forma de publicitate prin care produsele, inainte de a fi cumparate, se testeaza.
In prezent, aceasta tehnica moderna de vanzare, adorata de consumatori, este cunoscuta prin oferirea unor mostre de produse noi clientului, dupa cumpararea unei anumite cantitati de articole.
Noul centru comercial va fi rezervat initial doar utilizatorilor care sunt inregistrati, in urma unei invitatii din partea magazinului, dupa care aria "cumparatorilor" se va extinde si asupra celor care vor completa un formular la intrarea in magazin sau online.
Beneficiarii acestei oportunitati platesc o inscriere anuala de aproximativ 5 euro si o taxa anuala de aproape 20 de euro, dupa care pot vizita magazinul.
Interiorul acestuia este divizat pe sectoare: in unele, mostrele se pot proba