Şeful BGS vrea să construiască, cu mâinile lui, o alternativă românească a maşinilor militare Hummer. Acesta speră să înceapă să vândă câteva sute de GheO Fighter pe an. Bogdan Oprea s-a săturat de Hummere. Sunt maşini minunate, mari şi spectaculoase, însă şeful BGS crede că poate să facă de unul singur o maşină cu mult mai bună.
În ultimele luni, Bogdan Oprea şi-a mutat tot mai mult şedinţele din spaţiosul său birou aflat la ultimul etaj al sediului BGS, aici, în hangarul lung, înţesat de maşini în diferite stadii de alterare. A ajuns să-şi petreacă cam jumătate din timp aici, meşterind la maşina visurilor lui. Iar dacă lucrurile vor continua să meargă la fel, se vede mutându-şi întreg focusul de pe pe noul său proiect: GheO Motors.
Maşina lucioasă din spatele său - o carcasă aşezată pe patru roţi monstruos de mari, cu un diametru de 44 de inchi - e proiectul care îi acaparează zilele astea mai toată atenţia şi tot entuziasmul. „Asta e noua mea jucărie", spune el cu o mândrie aproape paternă. „Am numit-o GheO Fighter în amintirea tatălui nostru, Gheorghe Oprea. E o maşină produsă de noi integral, din ţeavă, cu piese din America. Are un consum foarte mic, şi e foarte sigură, şi asta deoarece e construită pe un şasiu tubular. Acest tip de structură e cea mai rezistentă formă pentru maşini, este şi cea mai costisitoare. Am făcut un crash test cu prototipul acesta şi e de 2,5 ori mai rezistent şasiul decât cel al maşinii militare Hummer H1."
Pe străzi, peste 18 luni
Şeful BGS spune că planul lui este să înceapă să producă o variantă compactă, de oraş, care va începe să apară pe străzile din România în maximum un an şi jumătate.
Află de pe forbes.ro cum i-a venit lui Oprea ideea unui "Hummer de România"
Vezi pe forbes.ro o galerie foto cu alternativa românească la Hummer
Mai puteţi citi în numărul 63 al