Juke este un crossover de talie mica, cu o forma ciudata pentru unii si deosebit de atragatoare pentru altii, o masina care a facut peste 400 de romani sa scoata cel putin 15.000 de euro din buzunar, in doar 9 luni de la lansare.
Modelul de segment B a fost creat la Londra de specialistii centrului Nissan Design Europe si este fabricat la uzina Nissan din Sunderland, Regatul Unit. Nissan spune ca designerii au avut ca surse pentru imaginea lui Juke, chiar si motociclete si masini de raliu.
Crossover-ul are un design unic, cu linii rotunjite si profil de coupe. Grupurile optice spate sunt in forma de boomerang, precum la modelul Nissan 370Z.
Pentru ca s-a dorit ca Juke sa fie un crossover sportiv are garda la sol inalta, roti mari (pneuri 215/ 55 R17), pasajele rotilor accentuate si partea de sus a caroseriei in stil coupe.
Juke are doua grupe de blocuri optice, prima impresie fiind ca cele de sus sunt faza scurta, insa nu este asa, elementele superioare contin luminile de pozitie si semnalizatoarele iar cele rotunde de la mijloc, inspirate de lampile suplimentare ale masinilor de raliu de altadata, functioneaza pentru faza lunga si faza scurta. Farurile de ceata sunt pozitionate in zona de protectie inferioara.
La interior, observam consola centrala inspirata de designul motocicletelor.
Gama Juke ofera trei variante de motorizare, doua pe benzina (1,6 litri 117 CP si 190 CP) si una diesel (1,5 litri 110 CP).
Modelul de test a fost varful de gama cu tractiune integrala si noul motor turbo pe benzina DIG-T de 1,6 litri 190 CP. Cu echiparea Tekna acesta are un pret de 24.840 euro cu TVA.
Motorizarea de 190 CP benzina cu tractiune integrala vine cu o transmisie CVT cu mod manual in 6 trepte. Crossoverul este destul de rapid, atinge 100 km/h in 8,4 secunde. La plecare are un pic de delay pana incepe sa traga in forta,