Grupul de firme a convins romanii plecati la munca in Marea Britanie sau Irlanda sa schimbe popcorn-ul si chips-urile sau semintele pe urechi afumate de porc, atunci cind consuma o halba sau o sticla de bere. In timp ce, pentru romascani, berea "merge" cu seminte, popcorn sau chips-uri, romanii plecati la munca in Irlanda servesc, pe linga traditionala bere, cu totul alte produse alimentare considerate delicioase si suficient de accesibile din punct de vedere al pretului. Urechile de porc afumate, precum si soricul de porc, sint "vedetele" unui site online de vinzari dedicat romanilor plecati la munca in Irlanda si Marea Britanie, alaturi de carnea tocata, toba "ca la mama acasa", toba moldoveneasca, tochitura si untura cu jumari. Moda urechilor de porc afumate a ajuns in familiile de romani din Irlanda in cea de-a doua parte a anului trecut si s-a raspindit cu o viteza ametitoare. Pentru acestia, consumul de urechi de porc afumate impreuna cu o bere rece este deja un obicei, mai ales ca pretul acestei specialitati culinare nu este deloc piperat - trei lire si jumatate, pentru jumatate de kilogram de astfel de bunatati. Specialitatea se afla la loc de cinste in oferta singurului magazin online cu produse romanesti din Marea Britanie si este produsa de firma romascana Marcel Trading. Magazinul online din Marea Britanie, dedicat produselor romanesti, pune la dispozitia clientilor sai peste 700 de produse alimentare alese de la branduri populare precum Marcel, Dorna, CrisTim, Matache Macelaru, Borsec, Cappy, Murfatlar, Cotnari, Boromir, Ciuc sau Timisoreana. Pe acest site, grupul de firme Marcel comercializeaza aperitive cu cirnaciori, carne tocata, soric, toba, tochitura si untura cu jumari, produse apreciate deja de mii de romani plecati la munca in strainatate. Societatea are o capacitate de productie de peste 10.000 de tone pe an si realizeaza peste 100 de sortiment