Vanzarile de produse sub marca proprie ale operatorului retelei de hypermarketuri Cora au avut in primul semestru o pondere de circa 7% in totalul vanzarilor companiei, au declarat reprezentantii Romania Hypermarche.
«Avand in vedere ca aceasta perioada include si vara, cele mai bune vanzari le-au avut bauturile precum berea blonda, bauturile carbonatate sau apa plata. De asemenea, in topul vanzarilor se afla produse alimentare de prima necesitate, precum ulei, cascaval sau zahar si produse nealimentare foarte necesare, precum scutecele pentru copii sau hartia igienica », spune Victoria Nestoriuc, director de marketing al companiei care opereaza reteaua Cora.
In ceea ce priveste vanzarile de produse private label (sub marca proprie), in top sunt uleiul, ouale, prosoapele de bucatarie sau servetelele sub marca Winnie, in timp ce sub marca Cora cel mai bine vandute sunt salamul de Sibiu si cremvurstii. De asemenea, din gama proprie de textile Influx, cele mai cerute sunt pernele cu microfibra si tricourile.
Fata de finele anului trecut, vanzarile de produse sub marca proprie « au crescut cu cateva procente», precizeaza Victoria Nestoriuc.
Grupul francez Louis Delhaize, proprietarul hypermarketurilor Cora, isi continua planurile de expansiune pe piata locala, urmand sa deschida in octombrie la Arad un magazin in centrul comercial Galleria, iar anul viitor reteaua va ajunge la Brasov. Pentru 2013, este asteptata finalizarea proiectului Corall de la Constanta, un mall cu o suprafata de 150.000 metri patrati construiti.
De asemenea, grupul francez urmareste sa dezvolte in urmatorii ani o retea de magazine pe suprafete mai reduse decat cele din Bucuresti, care vizeaza orasele cu o populatie de aproximativ 100.000 de locuitori.
Intrat pe piata din Romania in 2003, grupul Louis Delhaize opereaza in prezent un