Cine are de castigat din reducerea taxei auto. Guvernul a aprobat reducerea taxei auto cu pana la 25% si a decis sa returneze banii celor care au platit prea mult pentru inscrierea unei masini dupa 1 iulie 2008. Desi Executivul a decis sa reduca taxa auto cu pana la 25%, aceasta nu se aplica pe principiul poluatorul plateste. Astfel, noua regula ii obliga pe cei care cumpara o masina pentru care nu a fost platita taxa de prima inmatriculare, inainte de 2007, sa o achite. In aceasta categorie mai intra si cel care isi ia o masina noua, scrie EVZ.
Erste trebuie sa convinga un SIF ca sa evite listarea BCR. Erste nu vrea in ruptul capului sa listeze BCR, iar ca sa i se indeplineasca dorinta nu trebuie sa convinga decat una dintre cele cinci SIF-uri, reiese din acordul de amanare semnat in toamna lui 2009 cu cele cinci societati de investitii financiare, dat publicitatii, ieri, de SIF2 Moldova. Listarea BCR la Bursa este prevazuta in contractul de privatizare a bancii, semnat in 2005, insa Erste a obtinut amanarea, printr-o intelegere cu cele cinci SIF-uri care detin cumulat 30% din institutie, informeaza Bursa.
Cat ne-ar fi costat sa avem 3.200 km de autostrada. Nu ar fi fost imposibil! Romania a avut candva peste 3.000 kilometri de autostrada, insa numai pe hartie, in proiectele lui Nicolae Ceausescu, in timp ce in realitate a fost construita numai o zecime, potrivit unui articol postat pe blogul publicatiei britanice The Economist. V-ati intrebat vreodata cati bani ne-ar fi costat sa avem acum pe harta reala, nu pe cea de pe hartie, peste 3.000 de km de autostrada Daca ne raportam la standardele de cost, atunci putem spune ca cei 3.200 de km trasati de Ceausescu in 1967 ar fi costat 18,8 miliarde de euro. Daca in 1990 ne-am fi apucat sa construim autostrazile desenate de comunisti, pana in 2010, ar fi insemnat alocarea a 944 de milioane de euro