Amazon, cel mai mare magazin online din lume, plănuieşte să lanseze în luna noiembrie o tabletă de 250 de dolari pentru a rivaliza cu tableta iPad de la Apple, scrie Bloomberg. Tableta, care va avea un ecran touch LED de 7 inchi (mai mic decât cel al iPad-ului şi aproximativ la fel cu cel de la Blackberry PlayBook), va fi orientată spre utilizatorii care vor să asculte muzică, să vizioneze un film sau să navigheze pe internet.
Potrivit mai multor surse, compania mai plănuieşte să ofere gratis serviciul său de streaming Amazon Prime la achiziţia tabletei, momentan abonamentul acestui serviciu fiind de 79 de dolari pe an. Intrarea retailer-ului online pe piaţa tabletelor a fost odată cu eReader-ul Kindle. Motorola şi Samsung doar au atins piaţa tabletelor pe care Apple o domină cu o cotă de piaţă de peste trei sferturi, în timp ce HP a renunţat la divizia sa de tablete. Tableta de la Amazon va rula sistemul de operare Google Android, va avea doar Wi-Fi şi, potrivit surselor, va avea o memorie de doar 6 GB.
Amazon, cel mai mare magazin online din lume, plănuieşte să lanseze în luna noiembrie o tabletă de 250 de dolari pentru a rivaliza cu tableta iPad de la Apple, scrie Bloomberg. Tableta, care va avea un ecran touch LED de 7 inchi (mai mic decât cel al iPad-ului şi aproximativ la fel cu cel de la Blackberry PlayBook), va fi orientată spre utilizatorii care vor să asculte muzică, să vizioneze un film sau să navigheze pe internet.
Potrivit mai multor surse, compania mai plănuieşte să ofere gratis serviciul său de streaming Amazon Prime la achiziţia tabletei, momentan abonamentul acestui serviciu fiind de 79 de dolari pe an. Intrarea retailer-ului online pe piaţa tabletelor a fost odată cu eReader-ul Kindle. Motorola şi Samsung doar au atins piaţa tabletelor pe care Apple o domină cu o cotă de piaţă de peste trei sferturi, în timp ce HP a renunţat la d