Un panou publicitar, montat la Casa memorială a lui Constantin Brâncuşi de la Hobiţa, anunţă faptul că Ministerul Dezvoltării şi Turismului condus de Elena Udrea se implică în reabilitarea şi promovarea marelui artist. În realitate, Udrea a montat doar un panou, la fel ca şi la alte case momoriale din judeţul Gorj, pentru care a platit un milion de lei, adică aproximativ 250.000 de euro.
Aşa promovează Elena Udrea turismul cultural, prin montarea unor panouri care anunţă că în zonă urmează să fie promovat potenţialul turistic şi crearea de infrastructură în zonă pentru creşterea atractivităţii României ca destinaţie turistică. Cuvinte mari şi toată lumea se aştepta, conform panuoului, care anunţa aceste activităţi, ca la Hobiţa să se întâmple ceva.
"Acum trei săptămâni s-a pus în pământ, de către nişte băieţi de la Bucureşti, o pancardă prin care anunţau nişte lucrări şi atât. Nu mi-au spus ce lucrări vor face, mi-au cerut nişte itinerarii ca să ajungă uşor la alte zone, alte case memoriale şi au plecat. Eu sper să înceapă şi lucrările că aşa au spus că o să înceapă să implementeze proiectul”, susţine Aurel Cernitoiu, ghidul Casei Memoriale "Constantin Brâncuşi”.
Panoul zice una....
Zis şi făcut, toată lumea se aştepta ca imediat după ce s-a pus panoul să înceapă şi lucrările. Şi localnicii se aşteptau ca, imediat ce Udrea a pus panoul să vadă şi lucrările. "Aşteptăm că acum o lună de zile, cam aşa au pus panoul, l-am văzut şi eu şi mă gândesc că încep să facă ceva, canalizare, drum, ceva în comună. Dar cred eu că aste ţine de campanie electorală, că aşa fac aştia înainte de a-i vota”, a spus o localnică.
Şi, s-ar putea să aibă dreptate. Panourile să fie puse doar în acest scop, electoral, să se vadă că Udrea nu stă degeaba, se face că lucrează.
Udrea spune alta...
În realitate, în zonă nu vor avea loc niciun fe