In urma cu patru-cinci ani, managerii Realitatea Media anuntau extinderi masive si foarte multe preluari de jurnalisti si manageri din trusturile concurente, dar criza economica a deraiat planurile initiale si a lovit profund compania. Dupa probleme financiare ce pareau fara sfarsit, conducerea a decis reorganizarea judiciara, solicitand intrarea in insolventa. Citeste o istorie a trustului de presa de la infiintare pana in prezent.
Realitatea Media este o companie care a aparut in 2001, odata cu infiintarea de catre Silviu Prigoana a Realitatea TV, prima televiziune de stiri de pe piata locala.
Cel care s-a ocupat de dezvoltarea editoriala a noului post TV a fost Ion Cristoiu, jurnalistul care a pus bazele si cotidianului Evenimentul Zilei, cel mai de succes ziar romanesc in anii 90.
Acesta a preluat in decembrie 2002 conducerea postului de stiri Realitatea TV, insa jumatate de an mai incolo a demisionat deoarece i s-a cerut sa concedieze aproximativ 100 din cei 150 de angajati ai postului, conform unei stiri din 2003 din Curierul National.
In noiembrie 2003, Prigoana a vandut compania catre Bluelink Comunicazione Ltd, un offshore din Cipru si Radu Mihai Margineanu, un om de afaceri care a vandut ulterior actiunile catre Global Video Media, companie parte a Petromservice, un furnizor de servicii si echipamente pentru industria energiei care ar fi fost controlat indirect de Sorin Ovidiu Vantu.
Desi foarte mult timp a negat ca ar detine Realitatea Media, la inceputul lui 2006, Vantu a recunoscut ca a cumparat in aprilie 2004 Bluelink Comunicazione, compania care detine pachetul majoritar la Realitatea. Achizitia a fost facut pe numele copiilor acestuia (Ioana si Ionut), afirma omul de afaceri in 2009 pentru Pagina de Media.
In acelasi an, compania se transforma intr-un grup media prin lansarea canalului de business The Money Ch