• Modelul are un design exterior mai îndraznet si mai rafinat si a primit o serie de îmbunatatiri pentru a-i creste calitatea, confortul si indicele NVH (noise, vibration, harshness) – zgomot, vibratii, duritate • Avensis a fost redesenat pentru a avea un aspect mai elegant si mai atletic
Facelift-ul lui Toyota Avensis a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul are un design exterior mai îndraznet si mai rafinat si a primit o serie de îmbunatatiri pentru a-i creste calitatea, confortul si indicele NVH (noise, vibration, harshness) – zgomot, vibratii, duritate. Modelul are acum o noua filozofie de design, care combina blocurile de iluminare cu LED-uri cu linii îndraznete. Cea mai bine vânduta motorizare a lui Avensis, 2.0 D-4D, a fost revizuita pentru a reduce consumul de carburant si emisiile de CO2, acestea atingând 119 grame CO2 pe kilometru, o reducere de 15% pentru unitatea de 124 CP.
Revizuirea motorului D-4D de 2.0 litri a implicat schimbarea turbinei, modificari la nivelul camerei de combustie si un nivel superior de control asupra bujiilor incandescente. Curba de cuplu a devenit mai lineara, în timp ce frecarile au scazut si consumul de carburant a fost redus. Gratie faptului ca aceasta versiune emite doar 119 grame de CO2 pe kilometru, Toyota are un avantaj mare în raport cu rivalii, având în vedere ca modelele cu emisii sub 120 grame CO2 pe kilometru sunt favorizate în unele state, atât pentru flote, cât si pentru clienti privati, ceea ce duce la reducerea costurilor de detinere si a cantitatii de CO2 emanate în atmosfera.
Gama de motorizari a lui Toyota Avensis include o unitate 2.2 D-4D de 150 CP, oferita fie doar cu DPF (filtru de particule), fie cu filtru de particule si cu filtru de reducere al NOX-urilor (DPNR). Versiunea DPNR a motorului D-4D de 2.2 litri este oferita si într-o specificatie superioara,