• Iesenii risca sa plateasca bani grei pe mancarea de la restaurantul Casa Vanatorului, dar sa nu primeasca mare lucru • Ieri, un client s-a trezit ca a primit un crap congelat in loc de unul proaspat, gramajul fiind altul decat cel mentionat in meniu • "Eu cred ca un domn care iese in oras si vine la restaurant nu face poza si merge la ziar", a spus Georgiana, sefa de sala de la restaurantul Casa Vanatorului
Dupa ce, anul trecut, restaurantul Casa Vanatorului a fost reclamat de ieseni pentru ca muzica de pe terasa era la un volum insuportabil, problemele continua si cand vine vorba de mancarea servita. Clientii restaurantului se trezesc ca platesc o groaza de bani pentru un meniu care, in farfurie, nu mai are acelasi gramaj si nici calitatea promovata. Ieri, un iesean a riscat si, indemnat de prieteni, a comandat o portie de crap cu mamaliga. In meniu era specificat faptul ca portia de crap cantareste 200 de grame si e si proaspata. Insa, surpriza. Crapul nu era proaspat, de la o posta reiesind ca a stat mult si bine congelat. In plus, crapul semana mai mult cu patru betisoare, ce nu cantareau 200 de grame. Acesta este comportamentul patronilor de restaurante care au ca scop doar obtinerea unor profituri uriase, atentia fata de client lipsind cu desavarsire. "Am luat si eu un crap ca nu am mai mancat in ultima perioada. Eu am mai auzit ca acolo se mai fac magarii, dar m-am dus, pana la urma, la recomandarea prietenilor. Uitati-va in poza si veti intelege", a spus ieseanul, suparat ca nu a fost servit conform asteptarilor.
"De ce sa pozezi farfuria?"
Contactati telefonic, reprezentantii restaurantului s-au aratat deranjati ca respectivul client a fotografiat mancarea din farfurie. Tot acestia au mai spus ca au destui dusmani. "Daca este vreo reclamatie, orice client are dreptul sa cheme un sef de sala. La noi, crapul vine intre