Noua generaţie a hot-hatch-ului Ford a fost dezvăluită la Frankfurt, iar fanii mărcii au de ce să se bucure: noul Focus ST are acum un motor de 2,0 litri EcoBoost supraalimentat în patru cilindri, capabil să dezvolte 250 CP şi un cuplu maxim de 360 Nm, adică sensibil mai puternic decât precedentul motor moştenit de la Volvo.
Acesta este cuplat cu o cutie manuală cu şase trepte, preparată special pentru acest model.
Exteriorul a fost adus la zi, există acum un pachet aerodinamic nou, jantele au 18 inch şi sunt învelite cu pneuri Goodyear Eagle F1 Assymetric de 235/40, iar scaunele de la interior sunt Recaro.
Inginerii Ford nu au uitat să lucreze şi la sunetul motorului, directorul diviziei de vehicule de performanţă a mărcii afirmând că acustica noului propulsor va încânta la fel de mult, chiar dacă este obţinută din mai puţini cilindri.
În plus, pentru că toţi caii putere sunt aruncaţi pe puntea faţă, dinamica este completată de un sistem Ford Torque Steering Compensation şi de un ESP cu trei moduri de operare, care să permită şoferului să controleze uşor bolidul. Din 2012 şi în România!
Noua generaţie a hot-hatch-ului Ford a fost dezvăluită la Frankfurt, iar fanii mărcii au de ce să se bucure: noul Focus ST are acum un motor de 2,0 litri EcoBoost supraalimentat în patru cilindri, capabil să dezvolte 250 CP şi un cuplu maxim de 360 Nm, adică sensibil mai puternic decât precedentul motor moştenit de la Volvo.
Acesta este cuplat cu o cutie manuală cu şase trepte, preparată special pentru acest model.
Exteriorul a fost adus la zi, există acum un pachet aerodinamic nou, jantele au 18 inch şi sunt învelite cu pneuri Goodyear Eagle F1 Assymetric de 235/40, iar scaunele de la interior sunt Recaro.
Inginerii Ford nu au uitat să lucreze şi la sunetul motorului, directorul diviziei de vehicule de performanţă a mărcii afirmând că acu