De foarte multe ori clientii considera site-ul companiei doar o carte de vizita, o imagine a companiei, afirma Ana Maria Bogdan (36 de ani), cea care de aproximativ o luna si jumatate este noul managing director ar Grapefruit, una dintre cele mai importante agentii de branding si digital din Romania.
“De multe ori clientii rezuma site-ul la o carte de vizita se uita doar la continut, informatie, la imagine, iar lucrurile nu ar trebui sa fie asa. Nu il vad si ca pe un instrument de vanzare, nu vad valoarea reala pe care o poate aduce businessului”, explica managerul care pana se preia sefia Grapefruit a lucrat in companii precum Telemobil (operatorul retelei Zapp), Kanal D, Altex, ING Bank si Ogilvy Interactive.
Desi este cunoscuta mai ales ca o agentie de branding, Grapefruit este unul dintre jucatorii principali si in zona de interactive, compania dezvoltand proiecte pentru digital din 1999, cand a fost infiintata. In primii doi ani a creat campanii pentru internet doar pentru piata americana si cea britanica deoarece in Romania erau doar in jur de 100.000 de utilizatori de internet si nu exista cerere pentru astfel de servicii. Unul dintre primele site-uri create pe piata locala a fost cel pentru Connex.
In prezent, proiectele pentru online au o pondere relativ egala cu cele de branding in cifra de afaceri a companiei, numarul de angajati este impartit tot aproape egal, iar managamentul companiei isi doreste sa cresca tot mai mult pe acest segment. Compania are 23 de angajati, iar anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de circa 585.000 de euro si un profit net in jurul a 100.000 de euro. Oficiali Grapefruit au afirmat ca veniturile din acest an vor fi mai mari comparativ cu cele din 2010, dar nu au oferit date exacte despre evolutia acestora.
Ana Maria Bogdan colaboreaza cu cei de la Grapefruit de patru ani de cand lucra