Numărul turiştilor străini care vor ajunge anul viitor în ţara noastră, prin agenţia TUI România, se va tripla, ajungând la 4.000-5.000 de persoane, de la puţin peste 1.000, a declarat Dragoş Anastasiu, directorul general al agenţiei Eurolines, care se va rebrandui în TUI România, după ce astăzi se va semna un parteneriat între companie şi TUI AG.
Dacă numărul de zboruri cu destinaţia România se va tripla, atunci şi numărul de turişti străini va creşte în acelaşii ritm, crede Dragoş Anastasiu.
Estimarea se bazează însă doar pe numărul de turişti străini care sosesc în România cu avionul, a precizat directorul Eurolines.
Cu toate acestea, zboruri charter cu plecări directe din România nu vor fi disponibile prea curând, ci „abia peste doi ani“, a mai spus Ananastasiu.
„Vrem să introducem un nou fel de concedii, un nou concept. Practic, orice pachet oferit de TUI România ar urmă să fie cu zbor Bucureşti – Viena, iar din Viena se poate ajunge direct către orice altă destinaţie din cataloagele TUI AG, şi, la retur, să fie o noapte sau chiar câteva de cazare în Viena, cu shopping sau tip city-break înainte de întoarcea în România“, a explicat Anastasiu.
Acesta a precizat că numărul românilor care îşi vor cumpăra vacanţe prin TUI va ajunge la 5.000-6.000. Anul acesta, vânzările grupului au crescut cu 60%,iar agenţiile Eurolines vor încheia anul cu vânzări de 28 – 29 de milioane de euro.
Atanasiu a adăugat că este convins că timp de cel puţin trei ani cifrele agenţiei pe care o conduce se vor dubla anual. În următorii trei ani, Eurolines plănuieşte să-şi crească reţeaua de agenţii de la 52 la 100.