Iesenii par sa nu fi invatat nimic din groaznicul accident petrecut pe 21 martie in Fundatie, cand un tramvai ramas fara frane a spulberat sase masini si s-a oprit intr-un autobuz al Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Ei continua sa circule pe linia de tramvai, blocand de multe ori circulatia vagoanelor. Culmea, acest lucru este practicat chiar si de angajatii regiei, autobuzele si microbuzele fiind surprinse de nenumarate ori pe linia de tramvai din dreptul statuii lui Mihai Eminescu. Imediat dupa accident insa, calea a fost lasata libera, pentru tramvaie. Ulterior, masura nu a mai fost respectata. "Conform legii, soferii trebuie sa lase libera calea tramvaiului. Acest lucru nu se intampla pentru ca multi soferi prefera sa o foloseasca si apoi sunt surprinsi la semafor. De altfel, si timpul de parcurgere a semaforului este foarte scurt. Referitor la mijloacele noastre de transport, soferii de pe microbuze si autobuze sustin ca ajung sa foloseasca linia de tramvai pentru ca altfel nu pot respecta graficele de parcurgere a traseelor", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Imediat dupa producerea accidentului din Fundatie, sefii primariei si cei ai municipalitatii au hotarat sa reduca viteza de coborare a tramvaielor pe Copou la cel mult 20 de kilometri la ora. In acelasi timp, soferii au circulat o vreme pe prima banda, de teama sa nu fie amendati de politisti pentru ca nu acorda prioritate tramvaielor. "A existat aceasta reglementare, dar din cauza santierelor deschise in zona, se creeaza blocaje. Noi am avertizat oricum si vatmanii, dar si conducatorii auto ca pe toata durata lucrarilor sa circule cu grija si cu viteza redusa", a declarat Sebastian Buraga, actualul purtator de cuvant al primariei.
Iesenii par sa nu fi invatat nimic din groaznicul accident petrecut pe 21 martie in Fundatie, cand un tr