• Noul Fiat 500 întruchipeaza astazi, practic, tot ceea ce se gaseste dincolo de productia unei masini: emotia, creativitatea, prietenia si placerea de a calatori • Este pentru prima oara când o masina mai mica de 3,55 m primeste maximum de 5 stele EuroNCAP, fiind de altfel si prima oara când un astfel de autoturism e dotat cu 7 airbag-uri în echiparea standard si dispune de sistemul ESP pentru toate tipurile de propulsoare
Despre Fiat 500 se scrie si se vorbeste neintrerupt de peste 50 de ani. În 1957, când Dante Giacosa - creatorul lui Fiat 500 - propunea italienilor un nou autovehicul, tot ceea ce îsi dorea publicul larg era: mobilitate, accesibilitate si eficienta. A primit, însa, mult mai mult decât atât: Fiat 500 a fost inventia care le-a schimbat viata, perceptia asupra libertatii individuale si, implicit, asupra mobilitatii. Începând de la lansare, micul “cinquecento” a devenit o parte esentiala a vietii sociale a peste 3.700.000 de cumparatori, purtând o încarcatura emotionala nemaiintâlnita pana atunci în cazul unui obiect industrial si greu de egalat chiar si în timpurile moderne. Fiat 500 devenise un stil de viata si nu a încetat sa fie acest lucru timp de 50 de ani, pâna la relansarea sa uimitoare, când si-a reconfirmat în fata unor noi generatii statutul de simbol incontestabil. Noul Fiat 500 întruchipeaza astazi, practic, tot ceea ce se gaseste dincolo de productia unei masini: emotia, creativitatea, prietenia si placerea de a calatori. În plus, noul model mizeaza si pe o serie de argumente rationale greu de combatut în segmentul sau, industria auto acordându-i în scurt timp cele mai importante premii din domeniu: “Car of the Year 2008”, “Auto Europa 2008”, “Euro Car Body 2007” si “Cea mai frumoasa masina 2008”.
Fiat 500, iPod-ul masinilor actuale
Fiat 500 este o compacta în 3 usi, de 355 cm lungime, 163 latime