Lucreaza in radio de 16 ani si de 11 in televiziune. La inceput era responsabil doar de propriile emisiuni, dar in ultimii ani s-a implicat in dezvoltarea unor produse media precum Kiss FM, Rock Fm sau Magic FM. Cititi un interviu cu Serban Huidu, director de programe Kiss FM si unul dintre realizatorii Cronicii Carcotasilor, despre in ce fel difera radioul de astazi fata de anii 90 si despre cum au schimbat criza si internetul radioul.
A inceput sa aiba emisiuni in 1995 la Radio 21, atunci cand “era mult mai boem”.
“Derulam caseta cu mana sau cu pixul, puneam muzica toata noaptea, nu aveam calculatoare, iar cand a aparut minidiscul a fost <
De trei ani este directorul de programe al Kiss FM, post de radio lansat in 2003 prin rebranduirea Radio Contact si devenit intre timp unul dintre cele mai importante radiouri de pe piata locala. Insa Huidu se ocupa de dezvoltarea Kiss FM intr-o piata foarte dificila, in care veniturile de publicitate au scazut continuu de la inceputul crizei in 2008.
Practic, anul acesta investitiile in publicitatea pe radio vor fi in jurul a 20 de milioane de euro, mai putin cu 75% fata de valoarea maxima de 35 de milioane de euro atinsa in 2008, arata datele agentiei de media Initiative.
“Anul viitor, daca va creste economia, va avansa si piata. Speram, toti traim cu visul acesta. Pentru ca ar fi mai bine sa ai o cota mai mica, dar piata sa fie foarte mare, decat o cota impresionanta dintr-o pia