In timp ce multe agentii isi vand serviciile in functie de numarul de ore lucrate pentru un anumit client, iar in unele cazuri s-a ajuns ca acestea sa fie platite ca procent din bugetul pentru achizitia de reclame, Bogdan Naumovici, directorul de creatie al 23 Communication Ideas, prefera sa isi tarifeze clientii in raport cu rezultatele pe care le-a generat o idee.
“Incercam sa vindem cu tarife de idee pentru ca daca esti foarte bun tie iti vine ideea intr-un minut. Si daca tarifezi la ora, tu dai faliment. Eu ii intreb cat de tare ii doare, ca la doctor. Daca ai cancer, nu te mai uiti la bani”, a declarat Bogdan Naumovici, director de creatie al shopului de creatie 23 Communication Ideas, in cadrul AdBreak, un eveniment dedicat industriei de publicitate.
Managerul a adaugat ca anii de criza au fost cei mai buni de la infiintarea companiei in 2006, agentia inregistrand cresteri continue.
23 Communication Ideas a avut anul trecut o cifra de afaceri de 5 milioane de euro si un profit net de 0,37 milioane de euro. Atat cifra de afaceri cat si profitul net s-au dublat anul trecut fata de 2009.
Cresterea agentiei de creatie a fost determinata anul trecut de castigarea unor noi conturi, precum Heineken si UniCredit Tiriac Bank, dar si de mentinerea bugetelor la un nivel stabil in cazul clientilor mai vechi, mare parte dintre ei fiind antreprenori romani.
De altfel, profitul agentiei ar fi fost mai mare cu aproape 0,4 milioane de euro, in cazul in care compania care urma sa lanseze concursul City Bingo nu ar fi dat faliment si si-ar fi onorat comenzile.
Printre clientii 23 Communication Ideas se numara Alka, Altex, Heineken, Intersnack, Jurnalul National, Rosia Montana Gold Corporation, UniCredit Tiriac Bank si Heineken.
“In criza nu e mare branza, se polarizeaza piata: clientii se duc la cei foarte buni sau la cei iefti